Vår och äldre herre

Jag tycker verkligen att man ska ut och pröva sina vingar i den sexuella faunan. Det kan innebära att man har många olika ligg, många ligg med samma kuk eller bara att man testar mycket olika grejer mellan lakanen. Allt är värdefullt och det blir bara bättre! Men en sak bör alla göra innan man blir alltför gammal, nämligen sex med en äldre man. Snygg, mogen, lite skäggig och med erfarenhet. Det är det jag är på jakt efter just nu. Varför ska jag slänga bort värdefulla ligg på tafatta 23-åringar eller frustande 30+ killar som tror att de är herren på täppan? Mannen över 40 är herren på täppan. Jag vill känna honom över mig, snarast. Problemet är att han är tämligen svår att få fatt i. Det kryllar inte av dem där man vanligtvis plockar upp liggen.

Hela poängen med att knulla män över 40 är att de är bevandrade, de har gjort det förut så att säga. Det handlar mer om känslan än ytan. Yngre killar har sett för mycket porr. Det blir lättare att leva upp till äldre mäns fantasier. De är lika kåta som killar alltid är, fast på ett annat sätt. Idealet är Persbrandt men någon med samma manliga utstrålning skulle fungera minst lika bra. Vi kommer verkligen komplettera varandra. Lite som Ying och Yang plus orgasm. Man är ju bara dum om man låter den möjligheten glida en ur händerna genom att bli för gammal. Dessutom finns det inte många män som bangar på en het tjej runt 20. Det här borde bli hur lätt som helst. Schyffert, Morberg, Persbrandt, Clooney, Pitt, Depp - ring mig för fan.

/P

Kommentarer
Postat av: Helhen

Hahahaa såååå rätt!! Och glöm inte Hopkins!! Eller är det bara jag...? :P

2009-03-21 @ 00:04:16
Postat av: ania

depp är sjuuuuukt het!

2009-03-21 @ 00:17:45
Postat av: Leia

Jojo. Så kan man också se det. Haha :D

2009-03-21 @ 00:19:13
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Bettan

Har du fångat honom än?

2009-03-22 @ 15:11:12
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0