Har du...gummi?

Nu är det brådis - på med en kådis!

Vi bär alla på olika obekväma kondom-historier men den här tar nog priset:
Igår var det lill-lördag och kärleken (knullusten) låg i luften. Vår vän, vi kan kalla henne Klittan, var en av dem i jakt på en partner och hon behövde inte gå hem besviken. I följeslag hade hon en alfahanne, en grekisk gud, en tjur - vi kan kalla honom Adonis. Väl hemma hos Adonis flög kläderna åt alla håll, allt gick som planerat. Men så kom det där pinsamma och oundvikliga ögonblicket då det måste tas upp:

Klittan: Du... Har du en...?

Adonis: Ja, självklart. Vänta en sekund bara.

Men istället för att komma tillbaka med en kondom har Adonis med sig en mega-jumbo-tyranntöjar-dildo som han vant smörjer in med glidmedel. Klittan blev så paff att hon varken brydde sig om att göra motstånd eller att för den delen fråga om kondom.

Idag fick hon skamset boka in tid för könis-test. Hon kommer dock få åka dit i rullstol, av förståerliga skäl.

Har du någon kådis-historia att dela med dig av? Vi vill gärna gotta oss i dina pinsamheter.



Kommentarer
Postat av: C and L

Nice blogg :D Kul med någon med lite humor ^^

2009-03-19 @ 18:05:06
URL: http://promises.blogg.se/
Postat av: Kimmelim

Haha, tack för tipset. Behöver dock inget extra ligg eftersom jag ligger tillräckligt ändå ;)

2009-03-19 @ 20:10:49
URL: http://www.kimmelim.se
Postat av: phitta

bra där kim ;) då är du en av oss!

2009-03-19 @ 20:14:14
URL: http://phitta.blogg.se/
Postat av: JENNIE - modeblogg

sv: nej tyvärr, man får ett ämne!



kram

2009-03-19 @ 20:59:36
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: Tessan

Hahaha den var bra.

Jag har också en rätt jobbig:

Jag skulle rulla på kondomen på killen, för det tyckte han var sexigt. Men jag var inte riktigt van.. Så jag började rulla den åt fel håll... Och det funkar ju inte, ni vet. Den liksom drog med sig förhuden på nåt sätt, och tydligen gjorde det JÄVLIGT ont. :P Så han skrek "Vad gör du, ditt cp????" eller nåt i den stilen.. Hahaha tror ni att stämningen dog eller?? Det blev inte mycket ligga för min del den kvällen inte.

2009-03-19 @ 21:00:20
Postat av: Anonym

haha obehagligt stor kondom på bilden :P

2009-03-19 @ 21:10:25
Postat av: Tesstamente

Hehe, har ingen kådishistoria men däremot en oerhört pinsam dildohistoria!! Jag dedikerar det framtida inlägget till er:-)

2009-03-19 @ 21:24:47
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: lisa

Svar: Haha, ja han är riktigt mumsig han :)

2009-03-19 @ 21:51:39
URL: http://lyckligalisa.blogg.se/
Postat av: sommarkänslor

asså äre bara jag eller men jag blir typ aaasasugen på glass när jag sen den dääära bilden. eller vad säger ni? hehe

2009-03-19 @ 22:27:32
Postat av: anonym

hahah nej ja med!! de ser ut som typ jordgubbssylt :p det är dessutom den bästa kondomsmaken ;)!

2009-03-19 @ 22:39:21
Postat av: anonym

hahah nej ja med!! de ser ut som typ jordgubbssylt :p det är dessutom den bästa kondomsmaken ;)!

2009-03-19 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0