Dagens äckelphitta

Dagens phitta är varken lik en phitta eller "phittig" i sitt sätt att vara. Istället får han sybomlisera den äckliga sidan av phittan. Eftersom jag pratar om en man kan det verka lite paradoxalt att kalla honom det men jag vill ändå tilldela honom den titeln. Denna man, som är i 20-års åldern, tvingas jag stöta samman med varannan vecka. Det är inte frivilligt men jag skulle ändå aldrig vilja missa honom, det är på något sätt lite spännande med det äckliga. Jag kan lägga till att det här säkert är en snäll människa på många sätt även om jag tror att det fattas en liten bit för att inte bry sig det minsta om sitt fysiska utseende. Ärligt talat, om jag vaknade upp bredvid honom skulle nog en del av mig dö.

Om vi tar honom uppifrån och ner: Han flottiga hår ligger i en pottfrilla - äckelphitta. Hans ögonbyn knyts samman av några få, men grova, hårstån - äckelphitta. Varje gång jag ser honom har han haft samma kläder(för en normal människa är det aldrig roligt att ha exakt samma kläder varje gång man träffar en grupp människor), jag tvivlar på att dem någonsin tvättats - äckelphitta. Han har säkert lite glest hår runt sina man-boobs. Han har definitivt mycket hår runt en smal, kort kuk. Han har garanterat fotvårtor. Han bär sina saker i en plastkasse. Han har långa naglar på smala fingrar. Äckelphitta.

Jag vet att han sitter och runkar till konstig porr, något i stil med kille-sätter-på-kille-som-sätter-på-tjej, för att sen komma på sig själv och avslutar med att smaka på sperman som samlats i hans navel. Har han en tjej slickar hon säkert upp den medan han pullar henne med sin tandborste.

Dagens äckelphitta gott folk!

Kommentarer
Postat av: A

Hahahahaha... Det här var det bästa någonsin! Jag vet exakt vem du menar, även fast jag aldrig har sett honom IRL. Jag riktigt känner hur han luktar illa!



Hans sperma smakar säkert kaviar.

2009-03-09 @ 22:31:40
URL: http://phitta.blogg.se/
Postat av: lalalaaa

jag älskar sperma. mer än mat.

2009-03-10 @ 19:10:47
Postat av: Anonym

snacka om att döma folk efter utseende...

2009-03-17 @ 19:57:30
Postat av: Anonym

snacka om att dömma folk efter utseende...

2009-03-17 @ 19:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0