Phittslem på min handduk (Dagens äckelphitta)

Allt händer på gymmet, eller rättare sagt i omklädningsrummet. Kvinnor är nakna, svettas och framförallt så flashar de phittor till höger och vänster som om de aldrig gjort annat. Idag var ingen besvikelse. I godan tro hade jag hängt upp min handduk på en krok och sen gått vidare in i duschen. Fortfarande kan jag se handduken hänga om jag tittar i en av speglarna. En kvinna gör sortie ur bastun, en alfahona, ett fullblod med sånna där "kvinnobröst" som guppar fram och tillbaka. Hon är mogen, fullvuxen, en riktig kvinna. Hon går hon handdukarna, tar sin, torkar sig och givetvis helt ogenerat gnuggar hon den frenetiskt mellan benen. Någonstans när hon befinner sig mellan innerlåret och vänster phitthalva inser jag att det är min handduk. Vad gör man? Det är inte läge att lägga av det där skriket (något i stil med: ge fan i handduken jävla phitta!). Nej, istället går jag fram till krokarna och låtsas se lite förvånad ut (oj, vart har min handduk tagit vägen). Nu förväntar man sig väl att hon borde inse sitt misstag och be om ursäkt och helst ge mig en femhundring. Fan eller! Hon bara hänger upp den, tar sin egen och går vidare. DET ÄR JU FÖR FAN PHITTSLEM PÅ MIN HANDDUK!

Så skulle jag åtminstone vilja ha sagt men icke. Istället får man stå och skämmas inne på toaletten när man torkar sig med äckliga miljövänliga pappershanddukar. Ännu mer skamsen och med små pappersbitar fastklistrade på kroppen får jag hämta handduken (med tång). Nästa gång någon gör något som jag finner det minsta opassande på gymmet ska jag skrika rakt ut. Sluta raka phittan här inne! Ta bort bind-djäveln! Ditt phittslem är på min handduk! Om man tittar länge på den ur vissa vinklar kan man se det glimra lite i ljuset. Fy fan säger jag bara. Ingen phitta på min handduk.

/P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är ju sjuk!

2009-03-18 @ 11:06:19
Postat av: Elina

haha "...då kan man se det glimra lite i ljuset"

bäääst!

2009-03-18 @ 16:15:57
Postat av: yeah

så jävla sköön

2009-03-18 @ 21:50:26
Postat av: ....

ni är ju bara äckliga :P

2009-03-18 @ 22:06:28
Postat av: emelie

sv: hahahahahhaa!

2009-03-18 @ 22:43:09
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Linda

varför de?

jag väljer själv vad jag vill ha med i min blogg!

2009-03-19 @ 10:54:25
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0