Phittans råd till tankspridda brudar

Visst, det är skönt att ligga. Men ibland spelar det ingen roll hur sugen man är eller hur bra killen sköter sig, man kommer inte in i själva akten. Det är inte oskönt men det krävs ju trots allt lite fokus för att som tjej få ut mer av bankandet än sperma mellan brösten.  Är man inte med från början kan ingen förneka att tanken vandrar iväg ibland. Finns det någon värre än att ligga där och se sig själv utanför sin kropp? Det är minst sagt föga upphetsande och får vilka brunnar som helst att torka ut. Men tro mig, det finns hopp om att komma tillbaka in i akten. Du måste tänka rätt. 

Ta Phittans råd och tänk såhär:


Något som gör dig riktigt förbannad. Ilska = adrenalin och adrenalin = bättre sex. Slit honom i håret och kör helt enkelt.


Funkar inte det kan du såklart göra motsatsen och fokusera på något riktigt skönt. Utanför sexet givetvis, nu snackar vi mer om smaken av en riktigt god pizza, när du är hög. Det här blir lite svårt om killen inte ens kan trolla så mycket att han matchar den känslan.


Det viktiga är att du inte tänker på eventuella ljud du hör eller om det finns en dold kamera någonstans. Sen kanske det inte är en höjdare att tänka på världens roligaste grej och dra av ett garv, det är den ultimata stämningsdödaren som knappast leder dig till orgasm.


Phittan sista råd är att alltid gå all in redan från början. Det kan nästan aldrig bli för mycket. Friskt vågat, mer vunnet!

/P


Kommentarer
Postat av: Karina

hahaha det stämmer faktiskt, speciellt det där med pizzan:P!

2009-03-07 @ 16:38:37
Postat av: Magneta

Va med i min tävling på min blogg! Vinn schyssta priser som smink, kläder och pengar! Det är jättenkelt!



Klicka på länken:

http//:magnetarulez.blogg.se/nicetavling

2009-03-08 @ 10:35:35
URL: http://httpp://magnetarulez.blogg.se
Postat av: ääh

den som skriver den här bloggen borde lägga ner. jag spyr.

2009-03-08 @ 18:06:54
Postat av: ;)

jag brukar snarare bli kåtare av att föreställa mig att det finns en filmkamera i rummet....

2009-03-12 @ 20:54:52
Postat av: anna

haha. kul blogg det här, till denna måste jag länka:)

2009-03-20 @ 00:53:29
URL: http://annahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0