Oskrivna regler som man BÖR följa

Idag hände det igen. Jag står i godan ro i omklädningsrummet på gymmet och beundrar min egen speglebild när det händer ännu en gång - en brud langar fram en binda och ogenerat trycker fast den i trosorna. Nej tack. Det är inte okej!

Men det var inte det värsta. Efter en lång och välgörande dusch styrde jag mina steg mot bastun - något jag bittert skulle få ångra. För därinne sitter en brud utfläkt på en handduk och rakar sig. Mellan benen.

Jag är inte pryd, så är inte fallet. Jag är nog bland dom mest oprydda människor ni någonsin kommer komma i kontakt med, vid närmare eftertanke. Men jag är inte helt socialt bombad för det. Jag ser gärna att folk har en lättsam inställning till intima ämnen, men snälla - håll ditt håriga skrev för dig själv. I alla fall när den erotiska laddningen är lika med noll.

Puss på pungen från A.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah

2009-03-16 @ 11:29:43
Postat av: Moa

har varit med om liknande - en tjej stod i duschen på gymmet och rakade sig mellan benen heeeeelt öppet! tror hon att någon ville stå och duscha sig i hennes könshår eller??

2009-03-17 @ 20:02:36
Postat av: Anonym

alla "phittor" bara dras till dig helt enkelt :P

2009-03-18 @ 16:17:31
Postat av: tävling!

va med i min tävling!!! man kan vinna massa fina priser - pengar, kläder, smink osv. Kolla min blogg!

2009-03-18 @ 21:57:18
Postat av: tävling!

adressen till min blogg: livingmydream.blogg.se



2009-03-18 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0