Onani-utmaning!

Jag är definitivt pro onani. Pilla, pulla, stoppa upp - you name it. Det är underbart att man kan ge sig själv en orgasm när man vill. Jag lever som jag lär och tycker inte att det finns några tillfällen då det är direkt fel att köra ner handen mellan benen och dra igång.
Idag satt jag i bilen och väntade på en annan phitta när jag plötsligt insåg att jag hade en kvart övers. Vad kan man göra som tar cirka femton minuter? Så ja, jag drog en i bilen. Det var faktiskt jävligt upphetsande att folk gick förbi inte allt för långt från bilen. Istället för att lyssna på dålig radioreklam kan man göra något vettigt. Man kan aldrig få för många orgasmer trots allt. (Ett  tips för onanisten är dock att alltid ha lite handsprit tillgängligt.)

Nu är det dags för en onani-utmaning! Vart var du när din phitta fick en omgång senast? Klassrummet? Mötet? Vigseln?
Jag har höga förväntningar på J,A och S men kanske kan din kommentar överträffa dem?

Onanera mera!

/P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ju redan en äldre man;)

Har haft honom sedan jag var 16år.

2009-03-24 @ 21:49:18
Postat av: Anonym

en gång onanerade jag i mitt trapphus. den känns i alla fall lite wild :P

2009-03-24 @ 22:00:11
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Tack så mkt :)



Haha, måste bara säga en sak.

SÅ JÄVLA SKÖN BLOGG!:)

2009-03-24 @ 22:05:54
URL: http://tobys.se
Postat av: Jätte-anonym

Hahahaha... Okej, här kommer my confession:

I en sovsäck. När jag låg mellan min pojkväns föräldrar. Risky som fan. :P

(Och fråga mig inte varför jag befann mig i den situationen.)



OJ vad jag inte tänker skriva ut mitt namn nu..! Haha.

2009-03-24 @ 22:06:38
Postat av: Nathalie.

här har ni en tjej som står för sina åsikter ;D



, även jag har gjort det i bilen, dock med passagerare. (;

2009-03-24 @ 23:55:35
URL: http://nanathalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

i en bastu på ett badhus;p jag var liksom bara tvungen, jag vet inte men de pirra som fan där nere, och så ville jag va lite wild and crazy:D

2009-03-26 @ 14:58:54
Postat av: Malena

jag brukar köra en mysomgång med mig själv när jag är på jobbet... jag har en extreeemt sexig chef som jag tacksamt fantiserar om under tiden.

2009-03-27 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0