"Jag kungen är över alla här..." ....nja.

I förrgår var det lördag och i vanlig ordning var jag full och kåt. Eftersom det just denna dag hade blivit dags att vrida fram klockan, så skulle min utekväll bli en timme kortare. Med andra ord så skulle jag ha en timme mindre på mig att hitta ett värdigt hemsläp. Men jag, som är kompetent nog att jobba under press, lyckades effektivisera sökandet och hitta en riktig läckerbit redan vid midnatt. Han var lång och snygg, och hade en oförskämt välbyggd kroppshydda. Alltså - till fullo påsättbar. Han skulle bli min ikväll.


Men... redan tidigt märkte jag att denna man var en mycket egenkär person med en ganska maffig dos självförtroende. Han talade vitt och brett om sig själv, och sparade sällan på detaljerna. Men ähh, lite självförtroende har väl ingen dött av tänkte jag och följde med honom hem när klockan slog tre.


Hans överlägsna attityd åkte tyvärr inte av lika snabbt som kläderna. Självförtroendet tycktes snarare bara öka... Mannen ifråga trodde att han var KUNG i sängen. Han levde i tron om att ju fler sexställningar man hann utföra - desto bättre var man i sängen. Denna uppfattning resulterade i att jag blev runtslängd som en trasdocka i alla möjliga och omöjliga positioner. Uppochner, bakochfram, utochin. Hej och hå, fort skare gå! Att sexet faktiskt skulle vara skönt också, var inget som den här killen verkade prioritera särskilt högt. Här handlade det om att hävda sig, och visa vad man gick för.  Hela samlaget kändes som en desperat redovisning av hans sexställningskunskaper, där jag fick agera rekvisita.

Jag är mycket tveksam till att han ens själv njöt - allt han gjorde var nog mest för att imponera. Men, istället för den casanova som han trodde sig vara, kändes han mer som en riktig "sex-nörd" - en som ser på porrfilm i utbildningssyfte och smygpluggar sexställningar på förfesten, allt för att kunna glänsa om nätterna. I verkligheten glänste han inte någonstans. Förutom i ansiktet.


Visst är det kul med lite kreativitet i sängen, men man behöver ju inte överdriva. Less is more ibland. (...betoning på ibland - vanligtvis föraktar jag personer som lever enligt det uttrycket. The more, the better tycker jag brukar vara mer givande.)


När vi rullat runt tillsammans i nästan en timme, och jag så gott som slagit knut på mig själv, orkade jag inte slösa mer tid, lust, kåthet eller energi på honom. Så jag avrundade allt med en halvtaskigt fejkad orgasm och tackade sedan för mig. Eftersom min bortamatch uppenbarligen var oförmögen att tillfredsställa mina behov åkte jag därefter direkt hem, och lät Mr Rabbit göra jobbet.
Han sviker då aldrig.

/J


Kommentarer
Postat av: Anna

hahah, jadu, tack för din kommentar i alla fall. Fast jag vet inte det där med den nakna mannen...

2009-03-31 @ 07:16:00
URL: http://nitton9tre.blogspot.com
Postat av: Waitsh

Tack =)

2009-03-31 @ 07:24:35
URL: http://waitsh.blogg.se/
Postat av: Petra

svar: haha. visst är det så gott!! :D

2009-03-31 @ 10:41:10
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Moa

sv: HAHAHA, lite kul var det, men tyvärr, inte blev det någon onani för mig ;)

2009-03-31 @ 14:27:20
URL: http://moaslife.blogg.se/
Postat av: Bettan

låg med en gymnast en gång, och han var också övertygad om att han var bäst bara för att han kunde utföra massa märkliga ställningar.. snarare kände jag mig obekväm eftersom han var vigare än mig =P pinsamt...

2009-04-01 @ 16:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0