Grön onani

Varje dag kan vi läsa om hur vi människor skadar och förorenar naturen.  Våra bilar, maskiner och apparater av alla slag, bidrar allihopa till miljöförstöringen. Med detta inlägg vill jag dra mitt strå till stacken när det gäller miljön. Jag tänkte uppmuntra till en lite grönare vardag - till en lite grönare variant av onani.


Händer och fingrar i all ära, men det är klart att man kan vilja krydda upp sitt pill med lite mer avancerade saker. Det är då vår vän dildon kommer in i bilden. Åhh, denna underbara uppfinning som ger oss tjejer njutning när helst vi behagar!
 Men... hur bra är denne lille krabat av plast och batterier för miljön egentligen? Nej, precis - inge vidare. Därför vill jag förespråka ett miljövänligare alternativ när det gäller onani. Nedan följer tre anledningar att svänga förbi grönsakshyllan en extra gång.





Morot - Finns i alla storlekar och former. Ett riktigt skönt tips är att leta reda på en riktigt grov en och med skalaren forma moroten och ge lite mer "edge". En ny dildo varje gång!



Squash
- En squash kan se ut på tusen olika sätt. Hitta en form som du tycker passar för ändamålet och sätt igång. Min personliga favorit är den afrikanska vintersquashen. Oh my lord.



Gurka
- Stor, lång och grön - en klassiker.


Och till alla hemmafruar därute, trä på en kådis under mysstunden och återanvänd sedan grönsaken till matlagning. Eller för all del, kör oskyddat och unna dina matgäster en kulinarisk smakupplevelse!


Så, sensmoralen i detta inlägg är alltså ungefär såhär:
Köp en gurka och ta steget mot en bättre miljö.

Ingen kan göra allt. Men alla kan göra något.


/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

vafan du glömde ju purjon!

2009-03-12 @ 11:05:20
Postat av: karla

har du aldrig testat potatis?? funkar skitbra, bara man inte tappar greppet och den försvinner in. haha

2009-03-12 @ 11:05:31
Postat av: linnnn

har provat alla möjliga frukter faktiskt, men aldrig squash!

2009-03-12 @ 20:52:33
Postat av: Anonym

squash är inte en frukt, idiot

2009-03-13 @ 22:32:05
Postat av: trångis :P

gurka är aldelles för stort tycker jag!! men morot funkar fiunt =)

2009-03-17 @ 20:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0