Dagens äckelphitta

Jag tycker verkligen att alla tjejer ska se ut som de själva vill. Vill man ha gummistövlar, poloklänning och stråhatt ska man få ha det. Skapa sin egen identitet, fine. Men vissa beteenden, ofta samhörande med en viss typ utav tjejer tycker jag inte är okej.

Anledningen till att jag inte kan hålla det för mig själv längre är helt enkelt att det hänt för ofta, senast idag. Jag och A står i ett härligt omklädningsrum och mitt emot oss står denna kvinna. Hon har aldrig rakad benen, armhålorna eller för den delen phittan. Visst, jag dömer inte. Make a statement (även om det är ett jävla statement när phittan ser ut som en långhårig matta från IKEA). Grejen är att hon uppenbarligen var så frigjord att hon tyckte det var helt okej att, med trosorna i knävecken, trycka fast en jävla binda. Efter att typ ha dragit av den gamla. Jag vet inte om det är jag som är stel men det är ju exakt samma sak som att köra upp en tampong in public. Att helt ignorera normer och alla andra människor som befann sig där på det sättet tycker jag ger henne titeln "Dagens äckelphitta".

Tack för mig.

/P

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha, bäst idaag!!

2009-03-11 @ 17:41:37
Postat av: Anonym

fy fan va vidrigt

2009-03-11 @ 20:27:09
Postat av: A

Det var så vidrigt. Jag kommer drömma mardrömmar om det här.

2009-03-12 @ 11:03:37
URL: http://phitta.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha

2009-03-12 @ 19:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0