Att raka eller att icke raka, det är frågan.

Jag förstår att ni har legat sömnlösa hela natten och undrat "Fick A nåt ligg ikväll, eller var hon tvungen att gå hem ensam med svansen mellan benen?".  Och jag kan ju bara säga såhär... Som den lyx-phitta jag faktiskt är lyder alltid följande regel:

Vill jag ha skott i råttan, så får jag skott i råttan.

Hemsläpet, som vi kan kalla för Skogen, var ett klassiskt fem-i-tre-ragg. Jag tycker verkligen om sådana ragg. Man behöver inte ödsla tid under kvällen med att snacka, flörta, småprata och vara fånig. Nej, det är pang på rödbetan och sånt tycker jag om. Kör in den bara!

Själva sexet skulle jag vilja ge en 2a av 5 möjliga. Det var rätt basic. Lite slicka, lite suga, lite under och lite över. Men inget revolutionerande på den fronten. Jag är dock lite öm idag, så som ni förstår var storleken inget jag kunde klaga på.

Men här kommer min frågeställning. Hur mycket ska man behöva tåla när det kommer till hårväxt? Jag menar inte att killar ska behöva vaxa hela juvel-terriroriet, men lite ansning är väl inte för mycket begärt...? Skogen var uppenbarligen inte tjenis med rakhyveln, det är ett som är säkert. Jag mådde lite illa, det ska jag inte sticka under stol med. Jag personligen hatar hår, men smaken är ju som baken.

Så vad tycker ni? Är det sexigast att se ut som en tysk porrskådis, eller är det lite små-mysigt att plocka hårstrån ur munnen var tredje sekund så fort man ska suga/slicka?

Ansat vs. Naturligt - let the war begin.

/A

Kommentarer
Postat av: sophie

Lätt hel-rakat!!!! Jag hatar också hår, så jävla ofrächt juh!!!!

2009-03-07 @ 19:41:19
Postat av: Ma

2009-03-08 @ 10:42:36
Postat av: M

hehe jag rakar mig aldrig

2009-03-08 @ 10:44:56
Postat av: Anonym

fick du massa hår i munnen när du sög ballen eller?

2009-03-08 @ 14:03:34
Postat av: kuken

vill du raka min balle elleeeeer??

2009-03-08 @ 20:24:01
Postat av: Maja

jag håller med sophie! de är ju fett ohygieniskt med massa äckligt hår, BLÄ!

2009-03-09 @ 09:14:45
Postat av: Anonym

Vissa, som inte får sex i verkliga livet, fantiserar om det i en blogg...

2009-03-20 @ 09:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0