Slut på phittsaft

Förra veckan spenderade jag i en fjällstuga någonstans i Sverige. Mycket snö, after ski och testosteron - det var upplagt för att ligga. Såhär i efterhand måste jag erkänna att mina drömmar inte riktigt besannades. Det blev inget vilt sex i något hett killgängs stuga. Istället fick jag nöja mig med lite onani i knappliften, av förklarliga skäl blev det mest gröna och blå backar. Varför nöjde jag mig med detta? Faktum är att det var högst ofrivilligt.

Jag gick ut hårt redan första kvällen och plockade upp ett ragg. Kanske runt 25, ett par dagars skäggstubb, lätt solbränd, såg ut att ha koll på grejerna. Jag tänkte att vi får nöja oss med en snabbis på hans hotellrum. Tänk så rätt jag hade. Det var inget fel på kuken eller sättet han använde den men det var över på fyra minuter. Tv:n var nämligen på och det var över på samma tid som reklampausen i Robinson. Det var det, ut och in, tack och hej. Man tycker att en man borde övat upp sig vid den åldern och vet han att han är en one minute man kanske han inte ska dra hem en tjej. Men okej, alla har dåliga dagar på jobbet, det förstår jag också. Det som var verkligt avtändande var hans ursäkt. "Jag har inte runkat på hela dagen". Va?! Och?! Säg inte det, snälla. Jag vill inte veta att du inte hunnit tömt pungen innan. Tänk om det var tjejen som var snustorr i phittan istället. "Jag har onanerat hela dagen, sorry, slut på phittsaft". Killar, säg att ni är fulla eller något annat som är mer okej än att ni inte hunnit runka innan.

Allt sex som är över på mindre än fem minuter räknas inte som sex. Möjligtvis om man kommit överens om att ta en snabbis. Men vi var inte överens och därför tänkte jag plocka en kille till innan jag rundade av kvällen. Jag hittade ett stycke kött som liknade det förra. Samma look. Här bjöds jag istället på något helt annat. Han hade definitivt dragit en runk innan, han hade tömt pungen. Efter två timmar pallade inte jag mer, det är en dag imorgon också. Men han ville inte komma. Vad man än gjorde. Inget hände. Då körde jag ett internskämt med mig själv och sa: du....jag har onanerat hela dagen, sorry, slut på phittsaft. Han gick direkt till standby-balle och jag gick hem. Thats that.

/P


Kommentarer
Postat av: mmm

hahah så bra!! och vad är det med killar som inte kan komma?? en kille kunde inte komma så han skyllde på mig. eller hur? bullshit!! absolut inte mitt fel att du har problem.. jag är hur bra som helst;)

2009-04-07 @ 00:14:54
Postat av: lisa

varför skiriver ni alltid fitta med ph??

2009-04-08 @ 11:31:44
Postat av: ullrik

hahahahaa. denna blogg är underbar

2009-04-09 @ 10:34:13
Postat av: NABILLIONAIRE - jag är den nya blondinbella, fast mycket mörkare.

Fy vad rolig blogg. Vi bloggar på precis samma sätt.

2009-04-11 @ 15:30:00
URL: http://nabil.blogg.se/
Postat av: KAJSAs.

svar: jasså? jag har inte precis frågat, inte så intressarad av ditt sexliv

2009-04-15 @ 10:56:06
URL: http://ksundstrom.blogg.se/
Postat av: nathalie

vart har ni tagit vägen ?!

2009-04-15 @ 23:44:40
URL: http://nanathalie.blogg.se/
Postat av: Patricia

Har ni försvunnit??????

2009-04-18 @ 10:38:12
Postat av: helena

vart är ni??

2009-04-21 @ 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0