Lämna festen när det är som roligast?

Det händer att jag drömmer sexdrömmar. Nästan lite för sällan, om jag själv fick välja, men det händer. Det är inte heller alltid bra sex, vilket man kanske skulle kunna föredra... Men sex som sex, hellre det än att drömma om tex rullstolsbasket eller trädgårdsredskap.

Men en sak stör mig, och det stör mig riktigt ordentligt. När jag nu drömmer om sex så är det hett, svettigt, stönigt, skönt och ja allt det där ni vet. Men! Jag får aldrig orgasm. Jag har aldrig drömt mig till en orgasm. Det är ju förjävligt! Är det så för alla eller är det bara ett obotligt handikapp jag har?

Jag begär inte att jag ska få en riktig orgasm där jag ligger och sover, utan allt jag ber om är en dröm-orgasm. Det kan väl inte vara så svårt att fixa? Är det för mycket begärt? Killar kan ju till och med få utlösning i sömnen! Varför kan då inte jag få lite "kurr i muttan"? Var är rättvisan?

Jag är självklart hemskt nyfiken på att höra om ni kan få orgasm i sömnen. Och i så fall - hur gör ni? Jag är desperat.

//A som i angel, A som i anka, A som i analsex.

Kommentarer
Postat av: Anonym.

Okej, jag vet att jag inte håller mig till ämnet nu, men jag följer er blogg och vet ni vad ni borde börja med? Veckans eller Månadens ställning! Jag menar, vem skulle inte uppskatta det? I know I would! :)

2009-04-03 @ 11:45:35
Postat av: Mmmm

Ja, asså jag brukar drömma sexdrömmar och då kan jag vakna upp och typ vara kåt och det kan pirra lite mellan benen you know. Men inte precis som att jag fått en riktigt orgasm bara pga att jag drömt en sexdröm. Hade dock velat ;)

2009-04-03 @ 17:30:16
Postat av: Mmmm

Ja, asså jag brukar drömma sexdrömmar och då kan jag vakna upp och typ vara kåt och det kan pirra lite mellan benen you know. Men inte precis som att jag fått en riktigt orgasm bara pga att jag drömt en sexdröm. Hade dock velat ;)

2009-04-03 @ 17:33:41
Postat av: alex

jag har allt fått orgasm i sømnen, de ær sællsynta men ibland så... och dom ær himelska!! :)

2009-04-04 @ 11:56:30
Postat av: Jessie James

yeas jag gillar helt klart betty mkt bättre än borat.

dock gillar jag inte detta "fejk tapet" mönster som är i bakrunden av det ni skrivit. Man ser juh liksom inte texten. =)

2009-04-04 @ 15:00:44
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Malin

UPPDATERA!!!!!! can't wait :D

2009-04-23 @ 14:34:16
URL: http://imfreshtodeath.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0