Hej hopp gummisnopp!

Hemskt ledsen att uppdateringen har varit lika het som en mormor i stringbikini. Jag ska inte försöka bortförklara oss, det vore smaklöst. Men det har varit resor och det har varit baksmällor och det har varit stormiga kärleksliv, ni vet hur det kan vara. Man har huvudet i det blå och glömmer viktiga saker som att blogga. Men tro mig, vi är inte borta för gott. Nej nej, vi bara samlar kraft och inspiration för att komma tillbaka. Hetare än någonsin.

Nu ska jag faktiskt sova, trots att klockan är halv två en fredag. För imorgon är det en stor dag. Kanske dyker det upp någon porrig anekdot vid helgens slut. Jag ska göra mitt bästa, det kan ni ge er på.

Puss på er alla, och kom ihåg: VÅR = PARNINGSTID.


//Allas våran kåtyriga A (som btw inte går igång på djurporr, om det nu var någon som fick för sig det.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera mera!

2009-04-26 @ 17:45:11
Postat av: Anonym

skönt att ni är tillbaka!

2009-04-26 @ 18:45:34
Postat av: LIna

Skriv mera!!:P

2009-04-28 @ 09:36:02
Postat av: Helena

Uppdateringen är nu lika het som en FARFAR i läderstring med nitar på.

2009-04-29 @ 13:13:39
Postat av: Ange

TÄNKTE GE ETT TIPS FÖR DE SOM ÄR INTRESSERADE AV GRATIS PRESENTKORT! ;)



Jag blev nyss medlem på en sida där man väldigt lätt kan få mycket poäng och snabbt få ihop till ett presentkort. Presentkorten kan användas på en massa olika affärer så som H&M, KICKS, ÅHLÈNS, BIANCO, THE BODY SHOP, GULDFYND, DIN SKO, NELLY, NILSON, SUPASTAR, TWILFIT, UR&PENN, MCDONALDS, WAYNE'S COFFEE, SIBA, CERVERA, LAGEHAUS, TRISS, MIO osv. Nästan allt man kan tänka sig. ;)



Här är länken till denna hemsida: http://www.freestreet.se/?r=11787



Det är mycket lättare att få ihop poäng här än vad det är på alla andra sidor, t.ex. gratisbio.se, gratismode.se & gratisklader.se. Jag burkar inte gilla sånna här sidor, men den här var riktigt enkel. :)

2009-04-29 @ 15:13:55
Postat av: Hanniz

haha fy fan vilken bra bild!

2009-05-09 @ 00:58:39
URL: http://hanniz.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

cool blogg :D

2009-12-12 @ 00:07:27
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0